עימותים פנימיים: הנשיא אסאד הדיח את נציג הכוחות האיראניים במדינה

    נדב דוד 1 Comment on עימותים פנימיים: הנשיא אסאד הדיח את נציג הכוחות האיראניים במדינה

    בכיר סורי אמר על חלק מהסיבות להדחתו, "רפארי בניגוד להנחיות הוציא לפועל מספר פעולות נגד ארצות הברית וישראל שכמעט סיבכו את סוריה במלחמה אזורית שהיא אינה חפצה בה"

    נשיא סוריה, בשאר אסד
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערוץ אל-ערביה הסעודי מדווח מ "גורם המעורה בהתפתחויות בסוריה" כי נשיא סוריה, בשאר אל-אסד, ובכירים במשטרו הביאו מאחורי הקלעים להדחתו של הנציג של כוח קודס של משמרות המהפכה בסוריה, מוסטפא ג'וואד רפארי.

    לפי הדיווח, בארמון הנשיאות הסורי לא היו מרוצים ממעשיו של מי ששימש כנציג של הכוחות האיראניים והמיליציות הפרו איראניות בסוריה אחרי חודשים ארוכים של חילוקי דעות סביב פעילויותיו שנתפסו כהפרה בוטה של הריבונות הסורית.

    בין השאר הוא הואשם בהברחת סחורות כדי ליצור שוק שחור, מה שפגע בשוק הסורי. אותו גורם טען כי "הוא ניצל פעם אחר פעם את המשאבים הטבעיים של סוריה למען האינטרסים האישיים שלו. שדד מקורות כלכליים ונמלט מתשלום מסים למדינה הסורית".

    אותו גורם גם טען כי אותו בכיר איראני הציב כוחות ואמצעי לחימה איראניים באזורים שמשטר אסד אסר לעשות זאת: "רפארי בניגוד להנחיות הוציא לפועל מספר פעולות נגד ארצות הברית וישראל שכמעט סיבכו את סוריה במלחמה אזורית שהיא אינה חפצה בה".

    עוד אמר הגורם כי דחיקתו של אותו בכיר איראני היא חלק מההשקפה השלילית (מצד הסורים) ביחס לנוכחות האיראנית בסוריה ובאזור בכללותו. לדיווח אין אישור מכל מקור אחר. כך מפרסם כאן חדשות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דומה לנעל אדידס קרועה